"Kyllä tiedän antaa sinulle hyvän neuvon: kun laiskuuden halu tulee päälle, ole silloin laiskana!" Minna Canth


"Minä en saa koskaan kunnon kotiruokaa. Vain niitä hienoja juttuja." Prinssi Philip, Edinburghin herttua



maanantai 5. maaliskuuta 2012

Viisi suosikkia blogimaailmassa

Musta mutta valkoinen -blogin Heli muisti minua mukavalla viestillä. Heli oli nostanut Laiskiksen viiden blogisuosikkinsa joukkoon (*punastumista*) ja näin siirtänyt eteenpäin haasteen. Nyt minun tehtäväni on siis kertoa omat viisi suosikkiblogiani. Jos olen käsittänyt säännöt oikein tarkoitus on valita sellaisia ruokablogeja, joita pidän mielenkiintoisina, mutta joiden lukijamäärä on vielä alle kaksisataa rekisteröityä lukijaa.


Haaste on todella vaikea! Hieman häpeissäni tunnustan, että seuraan hirmu vähän muita blogeja - varsinkaan ruokablogeja. Tässä nyt on kuitenkin muutama, joita seuraan satunnaisesti syystä tai toisesta. Blogit eivät ole paremmuusjärjestyksessä! Jos joku näistä on jo tunnustuksen saanut, niin syytön minä siihen olen. :)

Ruokapäiväkirjat

Vaikka tämä ihana ja valloittava kirjoittaja Iines onkin lähes täydellinen vastakohtani (en ole kasvissyöjä tai nirso, ja eettisyys ja terveellisyyskin välillä unohtuu), ihailen ensinnäkin kirjoittajan idealismia ja toiseksi taitoa löytää aina kivat kahvilat ja näteimmät design-tuotteet.

Raikulikokki


Entisen työkaverini rehellinen ja siitä syystä hemmetin hauska ruokablogi. Pieni hifistely välillä on sitä paitsi hauskaa. Raikuli on välillä pitänyt pientä taukoa, mutta toivottavasti piristää lukijoitaan jälleen vähän useamminkin.

Kannat kattoon

Itselleni hieman uudempi tuttavuus, mutta tähän mennessä olen tykännyt asenteesta. Pidän ruokablogeista, joiden sisältö ei ole pelkkää reseptiikkaa. Tästä löytyy kaikkea: keittokirjat, juhlahumu ja hyvät ideat!

Piparipulla

Tähän blogiin törmäsin yhden kommentin kautta ja ihastuin! Värikäs, nätti ja täynnä italialaista ruokaa! Piparipulla on tämän tunnustuksen jo saanut ennenkin, mutta en voinut vastustaa Piparipullan nimeämistä.

Köksän köksä

Tässä siksi, että joskus tarvitaan teräviä lauseita ja oivaltavaa sarkasmia. Ruoan kanssa tietysti.


1 kommentti:

  1. Moi!
    Tulin katsomaan sinun blogiasi uudestaan :)
    Kiitos tunnustuksesta, olen onnellinen siitä. Kyllä blogiini on tosi värikäs hahaha XD, huomasin että tavallisesti suomalaisilla ruokablogeilla on haaleita värejä.

    VastaaPoista